5 piosenek na koniec stycznia

aka 5 randomowych piosenek, które towarzyszyły mi podczas ubiegłego tygodnia.

1. Chromeo - Come Alive (feat. Toro y Moi)

Singiel, który ukazał się na początku stycznia, był dla mnie oparciem, kiedy padałam na pyszczek walcząc z początkami egzaminów.  Teledysk ukazał się wczoraj i skutecznie odciągał od nauki do ostatniego kolokwium.

 

2. Architecture in Helsinki - Dream a Little Crazy

Dopiero wczoraj odkryłam Architecture in Helsinki. A zespół taki fajny i piosenka taka pozytywna. Będę nadrabiać w przyszłym tygodniu, no!

 
 

3. James Vincent McMorrow - Cavalier 

Nie mogę przestać słuchać. Nie mogę. Ta piosenka jest piękna i powinna mieć tryliony wyświetleń.


4. David Bowie - Modern Love

Bowiego nie trzeba nikomu polecać, prawda? A może trzeba, uogólnienia są złe, prawda? Uwielbiam ten kawałek i od czasu obejrzenia Frances Ha stale do niego powracam.



5. CHAMPS - Savannah

Wypadli mi gdzieś przed chwilą na facebookowej tablicy, otworzyli w sąsiedniej karcie i nie chcą sobie pójść.


I to tyle, miłego weekendu życzę!

0 komentarze :

Prześlij komentarz